Dornbracht maakt de Supernova badkamer tot een lifestyle-setting

Toen de kranenfabrikant Dornbracht in maart 2009 op de vakbeurs ISH in Frankfurt voor het eerst de nieuwe serie Supernova presenteerde, had dit ook de coulisse voor een fashionshow in Milaan, Parijs of Londen kunnen zijn.

Terwijl modeontwerpers hun modellen daar in ‘naakte’ kleuren de catwalk opstuurden, ensceneerde Dornbracht de Supernova in net zo’n leadbad: een huidkleurig lifestyle-meubel.

Behalve het leadbad laat Dornbracht in verschillende premiumbadkamers en –toepassingen de mogelijkheden voor een badkamervormgeving met de nieuwe kranenserie Supernova zien.

De bijzondere lifestyle van Supernova
„Net zoals het Supernova leadbad zich aan de actuele nude-look oriënteert, pakt elke Supernova premiumbadkamer en elke Supernova premiumtoepassing een individuele trend uit mode en interieurdesign op“, beschrijft directeur Andreas Dornbracht de bijzondere lifestyle van de Supernova serie.

„Met deze veelzijdigheid aan settingmogelijkheden wilden we de rijkdom aan facetten van de kraan overbrengen op baanbrekende stromingen in de badkamer-architectuur.“

Veelzijdig
Terwijl de premiumbadkamers een vergelijkbare relatie tot lifestyle en fashion hebben als het leadbad, interpreteren de premiumtoepassingen de Supernova op veelzijdige wijze.

De verschillende architecturen waarin de Supernova werd toegepast, werken inspirerend en laten de veelzijdige mogelijkheden zien voor de vormgeving van de badkamer met de nieuwe Dornbracht kranenserie.

Bron: Dornbracht






Peiling

Mijn voorkeur gaat uit naar...
Bekijk resultaten

Categorieën

Tags